علیعلی16 سالگیت مبارک

نی نی های ناز من وبابایی

آیدا وغذا

1392/11/9 15:49
نویسنده : فاطمه
584 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 9بهمن ماهه فردا آیدا 6ماهش پر میشه و واکسن داره.

چند روزه هوا عالیه.بهاری بهاری یاد پارسال همین موقع که ایدا خانوم اولین تکوناشو شروع کرده بود و ویارو تهوعم کمتر شده بود یاد نقشینه و بروبچه هاش و سیاه قلماش....

دیگه خریدای عیدو شروع کردم علی فقط شلوار لی ش مونده.ایدا هم تقریبا خریداش کامله فقط اکه پیدا کنم یه شلوار بیرونی راحت میخواد.بابا یه کت میخواد.منمیکم لباس تو خونه اگه به دلم پیدا کنم میخرم.بعدشم خرید آجیل وشیرینی.البته پارسال بقول محبوبه 28 اسفند رفتیم خراسان28فروردین برگشتیم همه شیرینی وآجیلم خودمون خوردیم...

وای اسم خونه تکونی میاد تن و بدنم میلرزه با این فسقلیا.به عبد پیشنهاد دادم خونه رو عوض کنیم گفت نمیشه.گفتم اسباب کشی برام از خونه تکونی راحتتره ولی پیشنهادم رد شد.

امروز به پیشنهاد زهرا خانوم اولین غذا رو واسه آیدا گذاشتم حریره بادوم

غذا و ایدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

❤خونه نمدی❤
9 بهمن 92 16:08
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به ما بزن کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی منتظرت هستم www.namadi.ir ارسال به سراسر ایران با تشکر خونه نمدی
خاله زری
7 اردیبهشت 93 18:11
نوش جوووووووووون آیدا جوووووووووونم