علیعلی، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

نی نی های ناز من وبابایی

اولین دندون شیری علی

1393/2/16 8:12
نویسنده : فاطمه
777 بازدید
اشتراک گذاری

اولین دندون شیری علی لق شده 27اردیبههشت تولد پسر گلمه کمتر از 1ماه دیگه.

دیشب که داشت شامشو با عجله میخورد که بره بازی(پارک)اخرین لقمه هی میگفت مامان چرا غذا سنگ داره گفتم پسرم پیتزا سنگش کجا بود سیر شدی عجله داری پاشو برو بازی...

صبحم دوباره وقتی داشت صبحانه میخورد همینو میگفت که یهو دیدم پسرم دندونش لق شدهقلب

خوشحالم چون دندونای شیری خیلی اذیتش کرد امیدوارم دندونای اصلی همیشه خوب باشه و اذیتش نکنه...لبخند

آیدا بچم تب رز کوچک گرفتهناراحت

به سفارش مدیر سایت عکسا رو ادامه مطلب میزارم...

فایل اصلی عکسارو نگرفتم هنوز.

نصف شب دندون علی جون افتاد 10روز به تولد6سالگیش مونده...خدا رو شکر.

اولین دندون شیری علی

 

اولین دندون شیری علی

آیدا8ما و نیم

 

 

 

 

علی5سال و11 ماه

 

آیدا8ماه ونیم

 

آیدا8ماه ونیم

پسندها (1)

نظرات (5)

خاله زری
6 اردیبهشت 93 10:47
فداتون بشم من که انقد نازنینین
خاله زری
6 اردیبهشت 93 19:12
من هنوز یه دندون شیری دارم امیدوارم علی مثه من نشه!!!
خاله زری
6 اردیبهشت 93 19:14
داره دندون در میاره دخملی
حنانه
6 اردیبهشت 93 19:19
وای هزار ماشالله چه ناز شده عکس های ایدا وعلی جون خاله گوچولو رو بخورممممممممممممممم اوخی پسرمو داره بزرگ میشه انشالله دندون زودتر در بیاد داری مرد میشی علی جون به وبلاگ ایلیا هم سر بزن لطفا مرسی خاله حانی گل ایلیا جونو ببوسش
فاطمه
14 اردیبهشت 93 0:47
مرسی از نظرای خوبتون