علیعلی16 سالگیت مبارک

نی نی های ناز من وبابایی

حرفای مادرانه با جوجوی مامان

1392/3/8 16:40
نویسنده : فاطمه
242 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز رفتم پیش دکتر عجمی واسه مراقبت.برام یه ازمایش100گرمی گلوکز و یک سونو سه بعدی نوشت.البته سونو رو ب اصرار خودم نوشت ایدا جون عزیز مادر نمیدونم برم یا نه میترسم واست ضرر داشته باشه ب هرکی میگم میگه نرو.همونجور دودلم دوست دارم زودتر ببینمت ولی انگار باید این دوماه رو هم صبر کنم بابا و داداشی گلت هم برا دنیا اومدنت لحظه شماری میکنن.کی میشه چشمای خوشکلتو ببینیم.

حالا منتظرم 5شنبه بشه بابا خونه باشه پیش علی جون تا بتونم ازمایشمو بدم وخیاالم راحت شه.اخه 3الی4ساعت زمان میبره نمیتونم علی رو با خودم ببرم.وعده دیدار چشای خوشگل ایدای گلم 20مرداد92 (البته فعلا)دخترا عجولا شایدم زودتر.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله زهرا
7 خرداد 92 14:49
چمشاش قراره به خاله زهرا بره خیلی خیلی خوشگل میشه، قربووونش برم
خاله زهرا
11 خرداد 92 3:33
برا آیدا جونمممم